Elrajtol a blog...

2010.04.09. 21:50

Igazából nem ez az első blogom. Volt... vagyis van egy másik is, csak arra sajnos már nem tudok belépni, mert megszüntették az ahhoz tartozó felhasználói fiókomat. Ezt a második blogot igazából azért hoztam létre, hogy teleírkáljam személyes élményekkel a világról és a dolgokról amik érdekelnek. Ezek leginkább a zene, a közélet, a barátok... és hát egyik szabadidős elfoglaltságom a játékszoftverek. Persze nem ez az egyetlen dolog, amit azokban az időkben "művelek", amikor nincs jobb dolgom. Imádok gitározni -bár ezzel nem sok időt foglalkozom, sajnos-, valamint haverokkal ide-oda császkálni, beszélgetni, pipázni és cseppet iszákoskodni. Persze az utóbbit nem visszük túlzásba. Legalábbis én.

Nos azt hiszem 'bevezetésnek' ez elég lesz. Legközelebb nem tudom mikor jelentkezem, mintahogy azt sem, hogy milyen témában fogok írni. Ez a jövő zenéje.

A bejegyzés trackback címe:

https://ragnafromvalhalla.blog.hu/api/trackback/id/tr601908441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sspot · http://www.sspot.blog.hu 2010.04.09. 22:52:24

LaliK vagyok a GK-ról. Ha lesz valami a blogból (magamból indulok ki, hogy nem nagyon írtam miután elkezdtem) akkor egy olvasód már biztos lesz :D

Ragna 2010.04.10. 11:07:21

Hát csak lesz valami, az előzőt is írtam szépen, csak abba kellett hagynom.
süti beállítások módosítása